.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور فردا با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد. رئیس جمهور عازم سوریه می‌شود
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور فردا با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد.(ادامه)
17 شهریور 57 چگونه گذشت؟! / تصاویر
قیام خونین 17 شهریور سال 1357 و قتل‌عام‌ مردم‌ تهران‌ در این روز ازجمله روزهای مهم انقلاب اسلامی است که به باور بسیاری از کارشناسان و تاریخ پژوهان، مقدمه‌ای بر آغاز مرحله نهایی قیام ملت ایران و سقوط رژیم ستم شاهی بود.(ادامه)
شمال نوز : فرزند پیشکسوت نجات غریق تنکابن در خصوص وعده و وعیدهای وزیر ورزش و جوانان، گفت: آقای سجادی قول نصب تندیس و نامگذاری کوچه به نام پدرم را داد اما هیچ اقدامی صورت نگرفت. وعده هایی که هنوز محقق نشد/ به‌رغم پیگیری‌ها هنوز معوق پدرمان پرداخت نشده است
شمال نوز : فرزند پیشکسوت نجات غریق تنکابن در خصوص وعده و وعیدهای وزیر ورزش و جوانان، گفت: آقای سجادی قول نصب تندیس و نامگذاری کوچه به نام پدرم را داد اما هیچ اقدامی صورت نگرفت.(ادامه)
آسیب شناسی جناح های پیروز در انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش نمایشگاه و موزه دفاع مقدس شهرستان بابلسر این شهر و استان مازندران را پیشرو در دفاع مقدس و دفاع از حرم دانست. استان مازندران به علم و شهادت شناخته شده است
شمال نیوز: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش نمایشگاه و موزه دفاع مقدس شهرستان بابلسر این شهر و استان مازندران را پیشرو در دفاع مقدس و دفاع از حرم دانست.(ادامه)
شمال نیوز : «استاندار» در واقع رئیس‌جمهور و رئیس‌کابینه استان است. از این‌رو در هر استان سرنوشت موفقیت دولت و برنامه‌های آن ارتباط وثیقی با صلاحیت‌ها، توانمندی‌ها، خلاقیت‌ها، هماهنگی‌ها و تحرک استاندار و تیم آن در استان دارد. هرگونه رودربایستی، تعجیل، توجیه‌پذیری و ساده‌گیری انتخاب مدیر ارشد دولت در استان کنار گذاشته شود
شمال نیوز : «استاندار» در واقع رئیس‌جمهور و رئیس‌کابینه استان است. از این‌رو در هر استان سرنوشت موفقیت دولت و برنامه‌های آن ارتباط وثیقی با صلاحیت‌ها، توانمندی‌ها، خلاقیت‌ها، هماهنگی‌ها و تحرک استاندار و تیم آن در استان دارد. (ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
نگران شیوع پیک دوم کرونا در مازندران هستیم
استاندار مازندران گفت: عدم رعایت برنامه ها و اصول بهداشتی نگرانی از شیوع پیک دوم بیماری کرونا را در استان ایجاد می کند.(ادامه)
شمال نیوز: شورای نگهبان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در اختیار فرمانداری‌ها و حوزه انتخابیه استان مازندران گذاشت. اسامی کامل نامزدهای مازندران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس
شمال نیوز: شورای نگهبان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در اختیار فرمانداری‌ها و حوزه انتخابیه استان مازندران گذاشت.(ادامه)
اعلام مسیر و زمان راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران اعلام شد.(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیرو ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1398 در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : حال با اتمام زمان ثبت نام پرونده 37 نفر روی میز هیئت اجرایی مستقر در فرمانداری تنکابن قرار دارد ..... کاندیدای نام نویسی شده در تنکابن، رامسر و عباس آباد چه کسانی هستند ؟
شمال نیوز : حال با اتمام زمان ثبت نام پرونده 37 نفر روی میز هیئت اجرایی مستقر در فرمانداری تنکابن قرار دارد .....(ادامه)
ثبت‌نام ۲۶ داوطلب در حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس‌آباد برای کرسی بهارستان
ثبت‌نام ۲۶ نفر جهت کاندیداتوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس‌آباد ثبت‌نام کردند و با توجه به داشتن یک کرسی مجلس در این حوزه باید دید تا ساعات باقیمانده اوضاع ثبت‌نام به چه صورت خواهد بود.(ادامه)
معاون جدید فرمانداری نکا معرفی شد
طی آیینی معاون جدید سیاسی فرمانداری شهرستان نکا معرفی شد.(ادامه)
فرماندار نكا:نماینده همه گروه‌های سیاسی هستم
فرماندار نكا گفت: نماینده همه گروه‌های سیاسی هستم و برای پیشرفت کار از همه این گروه‌ها مشاوره می‌گیرم و معتقدم باید بر روی نقاط اشتراک توجه کرده و به دور از جناح‌بندی‌ها برای توسعه گام برداریم.(ادامه)
شمال نیوز : توحیدی مقدم ادامه داد: اگر نخواهیم در آینده خسارت سنگینی ، برای درمان و حذف آثار و خسارات ناشی از این موضوع را بپردازیم ، ستاد بحران باید هر چه سریعتر در زمینه رفع بحران آلودگی هوا و استفاده از سوخت گاز بجای مازوت  برنامه ریزی نماید..... هشدار زیست محیطی فرمانداربه « نیروگاه برق نکا »+ یک کامنت خاص و پاسخ شمال نیوز
شمال نیوز : توحیدی مقدم ادامه داد: اگر نخواهیم در آینده خسارت سنگینی ، برای درمان و حذف آثار و خسارات ناشی از این موضوع را بپردازیم ، ستاد بحران باید هر چه سریعتر در زمینه رفع بحران آلودگی هوا و استفاده از سوخت گاز بجای مازوت برنامه ریزی نماید.....(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و معاون امور سیاسی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شدند. انتصابات جدید ستادی استاندار و استمرار بکارگیری جوانان و بانوان
شمال نیوز: سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و معاون امور سیاسی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شدند.(ادامه)
امام جمعه نکا:مسؤولان در خدمتگزاری به مردم تلاش بیشتری داشته باشند
امام جمعه نکا گفت: تلاش برای خدمت‌گزاری از جمله وظایف مهمی است که بر عهده مسؤولان نظام است و باید در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه فرماندار نكا امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برگزار شد؛ اما برخلاف همه آئين‌های توديع و معارفه، غايب بزرگ اين مراسم فرماندار سابق نكا بود كه قرار بود امروز مراسم تكريم از وی برگزار شود. توديع و معارفه‌ فرماندار جدید نكا در غياب فرماندار سابق
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه فرماندار نكا امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برگزار شد؛ اما برخلاف همه آئين‌های توديع و معارفه، غايب بزرگ اين مراسم فرماندار سابق نكا بود كه قرار بود امروز مراسم تكريم از وی برگزار شود.(ادامه)
معرفی فرماندار شهرستان نکا
آئین تودیع و معارفه عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار شهرستان نکا برگزار شد.(ادامه)
 استاندار مازندران در حکمی سرپرست فرمانداری شهرستان نکا در شرق مازندران را منصوب کرد. سرپرست فرمانداری نکا منصوب شد
استاندار مازندران در حکمی سرپرست فرمانداری شهرستان نکا در شرق مازندران را منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : در همین راستا استاندار در گذشته و بدو ورودش به استان طی احکامی مشاور خود و مدیرکل حوزه استاندار و ...... صدور 5 حکم انتصاب جدید در واحدهای استانداری
شمال نیوز : در همین راستا استاندار در گذشته و بدو ورودش به استان طی احکامی مشاور خود و مدیرکل حوزه استاندار و ......(ادامه)
ادعای کشف مواد رادیو اکتیو در بدن مرحوم هاشمی/بی رحمی بانک ها در مناطق زلزله زده!/نگرانی شدید تیم همراه روحانی از جریان اصلاحات
(ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری شهرستان آمل اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی این شهر را که صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی احراز شده ، اعلام کرد.... اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر آمل
شمال نیوز : فرمانداری شهرستان آمل اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی این شهر را که صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی احراز شده ، اعلام کرد....(ادامه)
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم نماینده سابق مجلس در گفت‌وگویی تلویزیونی به سوالاتی درباره مسائل اقتصادی و سیاسی و زندگی شخصی‌اش پاسخ داد.

هاشمی و ناطق چه به جلسات بیایند چه نیایند، از بنیانگذاران جامعه روحانیت هستند / مبداء دلخوری ناطق سال 88 است(خبر)
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم نماینده سابق مجلس در گفت‌وگویی تلویزیونی به سوالاتی درباره مسائل اقتصادی و سیاسی و زندگی شخصی‌اش پاسخ داد. (ادامه)
بهره‌برداری از 22 پروژه با اعتبار 77 میلیارد ریال در هقته دولت در سیمرغ
فرماندار شهرستان سیمرغ : اطلاع رسانی عملکرد دستگاههای اجرایی در هفته دولت از سوی رسانه ها و اصحاب خبر پل های ارتباطی دولت و مردم را مستحکم خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند و اقدامی انجام ندهیم که موجب نارضایتی آنها شود، گفت: هر مسؤول، پیمانکار یا ناظری که به تعهدات خود عمل نکند و قول نادرست به مردم دهد، باید مجازات شود..... نانواکناری : مسؤولان بی‌کفایت باید مجازات شوند
شمال نیوز : نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند و اقدامی انجام ندهیم که موجب نارضایتی آنها شود، گفت: هر مسؤول، پیمانکار یا ناظری که به تعهدات خود عمل نکند و قول نادرست به مردم دهد، باید مجازات شود.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.